משכנתא למסורבים

מעל 90% הצלחה עם מסורבים

משכנתא לפושטי רגל – זה אפשרי לחלוטין, רק להבין איך זה עובד

כל מי שמעוניין לקבל משכנתא יודע שמדובר בתהליך בלתי פשוט. אנשים פונים אל הבנקים כדי לבקש משכנתא ונתקלים בביורוקרטיה שהולכת ומסתבכת. כי אחד הדברים הראשונים שיש לעשות הוא להוכיח לבנק שאתם מסוגלים להחזיר את המשכנתא.

אז הבנקאים בודקים את ההוצאות וההכנסות שלכם ורק לאחר מכן מחליטים אם להעניק לכם משכנתא או לא. העניינים הולכים ומסתבכים יותר עבור פושטי רגל, וכאן יש צורך באיש מקצוע אשר יוכל לסייע להשיג משכנתא לפושטי רגל.

מיהו פושט רגל?

פושט רגל הוא אדם פרטי או בעל חברה אשר עובר תהליך של חדלות פרעון. כאשר האדם מכריז על פשיטת רגל, הוא למעשה מודיע על כך שהוא אינו יכול לשלם את חובותיו, ובעקבות זאת בית המשפט מטיל על החייב מגבלות מסוימות כמו צווים ועיקולים. הבנקים מתעדכנים בצווים אלה, ולכן הם אינם ממהרים להעניק משכנתא לפושטי רגל.

מה חשוב להבין כאשר מבקשים משכנתא בזמן פשיטת רגל?

גם כאשר נמצאים בתהליך של פשיטת רגל, עדיין קיימים פתרונות שיעזרו לכם להשיג משכנתא לפושטי רגל ואף לסגור חוב. בעקבות סירוב הבנק, ניתן לפנות למימון חוץ בנקאי. אך גם גוף מימון כזה ירצה לדעת כיצד אתם מתנהלים. לפיכך, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  1. מהו גובה ההכנסות שלכם – בדיוק כשם שהבנק בודק את גובה ההכנסות, כך ירצה לעשות זאת גם הגוף שנותן לכם משכנתא חוץ בנקאית. גם פושט רגל צריך להראות שיש לו הכנסות מסודרות, על מנת שהגוף החוץ בנקאי יוכל לאשר לו את ההלוואה.
  2. איך אתם מתכוונים לשלם עבור המשכנתא – חשוב לבוא אל הגוף החוץ בנקאי עם תכנית מסודרת שבה תציגו איך אתם מתכוונים להחזיר את הכסף בתמורה למשכנתא בתוך שנתיים. האם באפשרותכם למכור את הנכס שתמורתו אתם לוקחים את ההלוואה? האם יש לכם חברים טובים שיכולים להיות ערבים לכם?
  3. סגרתם הכול – יש צורך להוכיח שלא נשארו לכם שום חובות לאחר פשיטת הרגל שעברתם, וכי נפטרתם מהכול. עליכם להוכיח שהכול נסגר.

מי יכול לעזור לכם לצאת מהמצב?

עברתם פשיטת רגל ועכשיו אתם זקוקים להלוואה שתסדר לכם הכול. העניין הוא שהבנקים אינם ממהרים לתת לכם אותה, כי הם מכירים את ההיסטוריה שלכם, וגם הגופים החוץ בנקאיים אינם נותנים בכם אמון מלא. למרות הכול, אין סיבה לדאגה כי כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ליועץ משכנתאות המכיר את התחום הזה מקרוב. כי גם אם אמרו לכם שאי אפשר ושאין דבר כזה, היועץ יודע כיצד לנתב את התמונה כך שתקבלו את המשכנתא.

אחד הדברים הראשונים שעושה יועץ משכנתאות למסורבים הוא לשבת אתכם לשיחה ולראות איך אפשר לעזור לכם. הוא בוחן את המצב, את כל ההתנהלות שלכם ומספק לכם תמונת מצב. לאחר מכן, הוא מכוון אתכם כיצד להתנהל מול הבנקים בצורה נכונה ואיך להוכיח להם שנפטרתם מהחובות. לפעמים אתם זקוקים להכוונה בטפסים הביורוקרטיים כדי שתוכלו לעמוד שוב על הרגליים.

מוצאים את היועץ שיציל את המצב

אז איך בסופו של דבר אתם מוצאים את יועץ המשכנתאות שיודע להשיג משכנתא לפושטי רגל? ובכן, מדובר באנשי מקצוע מיוחדים שיודעים איך להתנהל בעולם המשכנתאות והגופים הפיננסיים. לא כל יועץ משכנתאות יודע מה לעשות במצב של פשיטת רגל, ולכן אתם צריכים לפנות אל האחד שיש לו ניסיון. תוכלו למצוא אותו באמצעות המלצות של אנשים שאתם מכירים וגם דרך האינטרנט. כמובן, חשוב לפני הכול להגיע לפגישה ראשונית על מנת לבדוק מה היועץ מציע לכם.

מרטין בוקסדורף– 0508116397 או maratbok@gmail.com

צרו איתנו קשר עוד היום

פוסטים אחרונים בבלוג