משכנתא למסורבים

מעל 90% הצלחה עם מסורבים

שלום קוראים יקרים, שמי מרטין בוקסדורף והמטרה שלי היא להשיג לכם משכנתא בבנקים, גם אם הבנק סירב לתת לכם משכנתא! אני לא מאמין במשכנתאות חוץ בנקאיות, אני מאמין במלחמה מול הבנקים כדי לאשר לכם משכנתא בכל זאת.

מי אני בעצם?

שמי מרטין ואני מביא איתי רקע של עשר שנות ניסיון בעבודה עם אנשים שסורבו לקבלת משכנתא בבנקים. אני לא מדבר על אנשים שנמצאים כרגע בהגבלה או נמצאים כרגע בפשיטת רגל, אבל בהרבה מאוד מקרים- אני מצליח להשיג אישורי משכנתא אפילו שאתם לא הצלחתם ולמרות סירוב משכנתא בבנק.

הבהרה:

לפעמים אני מקבל טלפונים מאנשים שהם נמצאים בסיטואציות קיצוניות מאוד. אנשים שנמצאים כרגע בהגבלה, או אנשים שכרגע עוברים פשיטת רגל. במצבים האלו אני כבר לא באמת יכול לעזור. מה באמת המצבים שבהם כן אפשר לעזור?

המצבים הנפוצים שבהם אני מצליח לעזור הם אנשים שהיו להם בעיות בעבר והבנקים בגלל הזיכרון הארוך שלהם לא מאשרים להם משכנתא. במצבים האלו אני מצליח להפעיל קשרים מול הבנקים כדי להשיג אישורים למשכנתא.

אז איך הדברים עובדים?

למעשה הדברים הם די פשוטים. ברגע שנישב יחד בערך חצי שעה, אני כבר אצליח להבין יותר לעומק את הבעיות שעומדות מולנו ואת כל הדברים שהם היתרונות שלנו. במצב הזה כבר אני אצליח להבין ולהעריך האם אני אצליח להשיג אישור משכנתא.

מה חשוב?

במיוחד במצבים שבהם יש בעיות של היסטוריה פיננסית חשוב מאוד לציין את היתרונות שלנו. מה למעשה יכולים להיות היתרונות האלו:

יציבות תעסוקתית, הכוונה היא לזה שעובדים יחסית הרבה זמן במקום אחד כדי להראות אכן יציבות. הבנקים לא מתעניינים בזה שאתם עובדים כל החיים ללא הפסקה, אלא רוצים לראות שאתם עובדים באותו מקום. שימו לב לדברים האלו זה קריטי.

הכנסה גבוהה, חשבון עובר ושב שמתנהל בפלוס, אופציה להביא ערבים, חיסכונות, אחוז מימון נמוך במשכנתא, למשל כאשר צריכים משכנתא שהיא 60 אחוז משווי הבית ולא 75 אחוז משווי הבית- כל הדברים האלו יכולים להוות יתרון גדול כאשר מדובר במשכנתא עם היסטוריה פיננסית בעייתית.

דבר חשוב נוסף:

אני בכוונה רוצה לציין את זה בנפרד כדי להדגיש את החשיבות. אם אתם שכירים- זה אומר שהתלושים שלכם אמורים להיות מופקדים בצורה מסודרת בחשבון. כלומר אם אתם מרוויחים 3500 שקלים נטו, אמורים לראות בחשבון הבנק שלכם הפקדות של המשכורת, בדיוק על הסכום הזה.

אם אתם עצמאיים, זה לא מספיק מה גובה המחזור החודשי או השנתי שלכם, הבנקים רוצים לראות רווח נטו לאחר כל התשלומים. שימו לב לזה.

כמה זמן הדברים לוקחים:

תראו זאת שאלה מעט בעייתית כי לא תמיד ניתן לדעת בדיוק. אני עוסק במקרים שבהם יש בעיות, לכן יכולים להיות מצבים שרק בבנק השלישי שאני פונה אליו – אני מקבל את האישור. בגדול זה אמור לקחת עד שבועיים.

ריביות:

בגדול הריביות הן רגילות לחלוטין, כמו כל שאר לקוחות הבנקים. כמובן שחייבים להבין- כאשר מדובר במשכנתאות של מסורבים, אין את היכולת להתמקח על ריביות מול כמה בנקים, אבל הריביות הן עדיין סבירות לחלוטין.

לכל שאלה – מרטין בוקסדורף 0508116397 או מייל: maratbok@gmail.com

צרו איתנו קשר עוד היום

פוסטים אחרונים בבלוג