משכנתא למסורבים

מעל 90% הצלחה עם מסורבים

שלום רב לכם, שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג מרטין בוקסדורף- משכנתא אחרי פשיטת רגלמשכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל. טיפלתי כבר במאות משכנתאות של אנשים אחרי הפטר.

אני רוצה לנצל את הכתבה הזו, כדי להסביר על תהליך של קבלת משכנתא אחרי שעוברים פשיטת רגל. אז בואו נתחיל לדבר על הדברים. כאשר קודם כל, למה לא להגיש בקשות משכנתא לבד אחרי פש"ר.

למה לא להגיש לבד משכנתא אחרי פשיטת רגל

הבעיה הכי גדולה של משכנתא אחרי פשיטת רגל היא מה שנקרא דו"ח נתוני אשראי. דו"ח נתוני האשראי הוא הצורה החדשה של BDI והוא מתעד את כל מה שקרה מול הבנקים בשנים האחרונות. כאשר הדגש הוא על התנהלות של הלוואות, מסגרות אשראי וכל מה שנוגע להוצאות לפועל ועיקולים.

כאשר מגיעים למצב של פשיטת רגל, בדרך כלל יש מצב שבו הרבה מאוד הלוואות או אשראי מול הבנקים שלא משולמות בזמן או נמצאות בפיגור ולא משולמות בזמן. כל זה כמובן מופיע בדו"ח נתוני אשראי שלכם, אבל אמור להימחק לאחר שמקבלים הפטר.

אבל המציאות היא שאחרי פשיטת רגל, הרבה מאוד פעמים נשאר מצב שבו הבנקים לא מחקו את החובות מתוך הספרים שלהם, למרות שהיו צריכים לעשות כך אחרי ההפטר. מה שזה אומר שלא משנה כמה זמן עבר מההפטר, אתם תמשיכו להיות חסומים בבנקים. לפני שמטפלים בזה, אין שום סיבה להגיש בקשות משכנתא. 

אז מה עושים?

שימו לב, אני רואה אנשים גם שבע שנים אחרי הפטר, שעדיין סובלים מבעיות בדו"ח נתוני אשראי ולא מסוגלים לקחת משכנתא או כל צורה אחרת של אשראי. אז מה שאני בסך הכול אומר זה שאם תגישו בקשות משכנתא לבנקים בלי לעשות עבודה מקדימה על דו"ח נתוני האשראי שלכם, זה לא יעבור בחיים.

הדבר הראשון שצריכים לעשות זה לעבור על דו"ח נתוני האשראי ולבדוק האם יש דברים שמצריכים תיקון או מחיקה ורק אז להתחיל לעבוד על המשכנתא, שזה גם כן, עבודה מורכבת וקשה.

אז איך נראה תהליך עבודה על משכנתא אחרי פשיטת רגל?

הדבר הראשון שאנחנו עושים זה פגישה של חצי שעה גדי לשבת יחד ולעבור על כל הנתונים, כלומר מה הדברים השליליים כמו איזה בנקים נשרפו בפשיטת הרגל, מה קרה לחברה או העסק שהיו חלק בפשיטת הרגל ודברים נוספים.

נעבור גם על הדברים שיכולים לעזור, כמו הכנסות גבוהות, סכום נמוך שנדרש במשכנתא וכל מה שנצליח להגדיר בתור דבר חיובי.

השלב הבא הוא בדיקת דו"ח נתוני אשראי, כלומר בדיקה האם לא נשארו דברים מיותרים אחרי פשיטת הרגל, דברים שצריך להשקיע במחיקתם או תיקונם. השלב הזה הוא קריטי ואין דרך להתגבר עליו.

רק אחרי ביצוע התיקונים הנדרשים, ניתן להתקדם לקראת תהליך המשכנתא. המשימה שלי תהיה לפנות לבנקים שאיתם מעולם לא היה לכם איתם בעיות ואיתם לנהל משא ומתן לא פשוט בכלל, על מנת להשיג משכנתא.

חשוב להבין, תהליך לקיחת משכנתא אחרי פשיטת רגל הוא באמת ארוך מורכב, כאשר לא ניתן לוותר על אף אחד מהשלבים בהליך הזה. בדיוק מהסיבות האלו, כל מה שקראתם בכתבה עד היום, אני מציע בחום גדול שלא להגיש בקשות משכנתא לבד אחרי פשיטת רגל.

מרטין- 0508116397 או maratbok@gmail.com

 

צרו איתנו קשר עוד היום

פוסטים אחרונים בבלוג